+38 050 615 89 28

Інтернет-магазин інструментів OLFA

Питання, що часто ставляться

Яка у вас політика безпеки?

Будь-яка персональна інформація покупців магазину не розголошується третім особам ні за яких умов.

Як здійснюється доставка?

Ми відправляємо посилки по всій Україні службами доставки Нова Пошта та Укрпошта. За запитом покупця - іншими кур'єрськими службами. Посилку можна замовити на склад Нової Пошти або відділення Укрпошти, а також за адресою (додому або в офіс). Доплата за адресну доставку за рахунок покупця.

Коли я отримаю своє замовлення?

Ми відправляємо посилки кожен робочий день о 16-00. Нова Пошта доставляє посилки за 1-2 робочих дні. Укрпошта - за 5-7 робочих днів. Кожному покупцеві ми відправляємо номер декларації/квитанції, за якою можна відстежувати посилку. На сайті Нової Пошти за посиланням https://novaposhta.ua/ru/tracking, на сайті Укрпошти - http://services.ukrposhta.ua/bardcodesingle/.

Що потрібно для отримання посилки?

Для отримання посилки на Новій Пошті: документ (паспорт або права), номер декларації і гроші, якщо посилка оформлена готівкою після отримання. Для отримання посилки на Укрпошті: паспорт, повідомлення (листоноша приносить в поштову скриньку) або номер квитанції посилки і гроші, якщо посилка оформлена готівкою після отримання. Пам'ятайте, що вам необхідно буде заплатити комісію за платіж готівкою при отриманні згідно з тарифами перевізника.

Що робити, якщо я не можу забрати посилку?

За зберігання на складі через кілька днів нараховується пеня, а через місяць посилка підлягає утилізації. Почтомати через 5 днів і Укрпошта через 30 днів відправляють посилку назад. Якщо ви не можете самі забрати посилку, зателефонуйте нам за тел. 050-615-89-28. Ми можемо поміняти ім'я одержувача, щоб замість вас забрали посилку ваші друзі або родичі. Ви також можете зателефонувати на Нову Пошту або Укрпошту та оформити доставку вашої посилки додому.

Як я можу оплатити замовлення?

Готівкою при отриманні посилки на службі доставки або пошті (післяплата), поповнити картковий рахунок у відділенні ПриватБанку або в системі Приват24, картками Visa або Mastercard. Останній спосіб оплати без комісій, ви платите лише за товар і доставку.

Як я можу повернути товар по гарантії або зробити обмін?

Ви можете повернути або обміняти товар протягом 60 днів після покупки. Тільки товар, який не використовувався і в оригінальній упаковці. Для цього необхідно зателефонувати за тел. 050-615-89-28 і сказати номер замовлення. Пересилку товару оплачує покупець.

Чи є у вас фізичний магазин?

Товари для покупців представлені тільки в інтернет-магазині. Фізичний склад товарів знаходиться в Харкові і не має доступу для відвідувачів. Саме тому ми намагаємося зробити процес покупки простим і надійним, а сайт зручним і сучасним. А спеціальні умови оплати та доставки дозволяють нашим покупцям економити час і гроші.

Який графік роботи?

Оформляти покупку на сайті можна цілодобово.
Call-центр працює з 9-00 до 18-00, відправка посилок в 16-00.
Вихідні - субота і неділя.

Чи потрібно реєструватися на сайті перед покупкою?

Зробити покупку можна за телефоном 050-615-89-28, поштою manager@olfa.in.ua або на сайті без реєстрації. Реєстрація (створення особистого кабінету) дозволяє переглядати свою історію замовлень і отримувати по електронній пошті розсилку про новинки та акції магазину.

Авторство принадлежит www.olfa.in.ua